Opgelost door Ergoflex: Geen reactie op klacht afstandsbediening scootmobielsafe

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 109906
Gebruiker
Jmfred
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na levering van een scootmobielsafe meteen gebeld en gemeld dat de handzender van de afstandsbediening voor de deur moeilijk te bedienen was. (De knoppen moeten met te veel kracht ingedrukt en gehouden worden hetgeen voor mensen met lichamelijke beperkingen te bezwaarlijk is). Men zou een oplossing zoeken en mij terugbellen.
Gebeurde echter niet, zelf een paar keer gebeld maar kon niet doorverbonden worden en men zou laten terugbellen hetgeen weer steeds niet gebeurde.
Op Emails en brieven wordt niet gereageerd.

De oplossing

Levering van een ander model handzender van de afstandsbediening die makkelijker/soepeler te bedienen is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ergoflex hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Jmfred
    Datum
    De afstandsbediening is inmiddels door Ergoflex vervangen door een ander type die makkelijker bediend kan worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jmfred
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ergoflex?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen