Klacht Ergonomique: onterechte factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 515468
Gebruiker
LichteEdelhert#839
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Dit bedrijf stuurt mij een factuur, aangaande 6 computermuizen, die zgn. geleverd zijn op 11 december 2020. Echter ik heb niets besteld bij dit bedrijf en als ik bestel gebeurd dat met een bestelbon met daarin vermeld de aantallen en de prijzen. Ik heb dit bedrijf gevraagd naar een copie leveringsbon en bestelbon van mijn bedrijf InnovAir. Die kunnen zij uiteraard niet leveren. Maar ze blijven mij bedreigen thans met een incassobureau. (Ook zinvol te vermelden dat ik een eenmanszaak ben, dus wat moet ik met 6 stuks muizen)

Gewenste oplossing

een creditnota van die factuur
Geboden oplossing
Ergonomique heeft een zeer onbeschofte werkwijze zij zullen zich voor de rechter moeten verantwoorden
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ergonomique hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ergonomique?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen