Wij vinden dat Erkende-loodgieter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Erkende-loodgieter.nl: Absurd hoog bedrag betaald voor niet opgeloste verstopping
Details
Klacht
Vorige week een loodgieter besteld via website: www.erkende-loodgieter.nl. Ik heb het nummer gebeld dat bij mijn woonplaats stond.Afspraak was gisteren (12 februari) tussen 10 en 12u. Er kwam om half 11 een zwart bestelbusje met Duits of Pools kenteken. Man sprak alleen Engels of Duits. Hij liet papier zien en wat het koste per kwartier en per strekkende meter. Omdat ik dat bedrag al niet snapte en erg hoog vond, dacht ik dat het misschien na dat kwartier was. Communicatie ging gebrekkig. Ik moest handtekeningen zetten en dan zou hij beginnen.
Hij was na 20 minuten klaar en liet op zijn telefoon zien dat ik na 10-20 minuten pas de kraan aan moest zetten.
Hij maakte de rekening op en zei dat de verstopping heel moeilijk was, dus dat er 12 meter á € 89,90 gerekend werd en 2x kwartier werk á € 49,50, waardoor het bedrag op € 1426,10 kwam. Ik zei dat het nooit zo’n hoog bedrag kon zijn, gezien een vorige verstopping die nog geen 300 euro was en toen was er ook nog het een en ander vervangen. Hij zei dat het bedrag wel klopte en dat ik moest betalen en ook dat ik 10 jaar garantie had. Omdat ik dat bedrag niet op mijn lopende rekening had, moest ik eerst overboeken vanaf mijn spaarrekening. Hij vroeg een paar keer erg dwingend of de pas wel klopte en of ik een andere pas had. Ik bleef maar zeggen dat ik niet kon geloven dat dit het bedrag was, maar heb toch betaald, omdat ik me niet veilig meer voelde. Ik vroeg of het telefoonnummer dat op de factuur stond het nummer was dat ik moest bellen en hij bevestigde dit.
De loodgieter is vertrokken en ik heb naar het telefoonnummer van de website gebeld, waar ik de afspraak mee gemaakt had. Ik zei dat ik een absurd hoog bedrag had moeten betalen en dat dat nooit kon kloppen. De meneer aan de telefoon zei dat hij daar niets mee te maken had en dat ik het met degene die geweest was moest uitzoeken.
Ik heb naar het algemene nummer gebeld 085-0479263 met mijn mobiele telefoon, maar daar werd steeds niet opgenomen. Toen ik met mijn vaste telefoon belde werd er wel opgenomen, maar er werd opgehangen toen ik mijn naam zei. Het lokale nummer werd ook niet meer opgenomen als ik belde. Het nummer op de factuur was niet in gebruik.
Omdat er inmiddels al wel 20 minuten voorbij waren, heb ik de kraan aan gezet. De verstopping was helemaal niet opgelost. Ook de dag erna meerdere keren naar de verschillende nummers gebeld en er wordt niet opgenomen of nummers zijn niet in gebruik.
Gewenste oplossing
Ik wil het volledige bedrag vergoed hebben.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.