Klacht Erkende-loodgieter.nl: Afspraken niet nagekomen, slecht bereikbaar en erg klantonvriendelijkheid

Klachtnummer
# 648249
Gebruiker
Maryamkalami24
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Geachte heer/ mevrouw,

Zoals u weet is mijn kraan nog steeds niet gerepareerd. Ik zal u een video sturen met de status van de kraan nu. Niet alleen is de kraan nog niet geïnstalleerd, de schade aan de kraan en keuken stapelen zich op. Gisteren op 15-02-2023 is er een kitter op uw verzoek bij mij geweest. De kitter Ali stond versteld van wat hij aantrof en wist niet waarom hij was ingepland voor loodgieters werk. De kitter heeft gisteren via beeldbellen contact gehad met Monique en heeft hij de situatie uitgelegd en laten zien.

Ik wil heel graag een concrete oplossingen voor de kwestie. Monique wil dat ik het zelf met de loodgieter oplos maar dat is geen optie voor mij. Ik heb de overeenkomst met u gesloten en de factuur van 260 euro aan u overgemaakt. De communicatie met uw loodgieters moet via u verlopen.

Graag hoor ik uw voorstel voor een oplossing.

Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

Maryam Kalami

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug zodat ik mijn kraan door een professioneel en bekwaam loodgieter kan laten installeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Erkende-loodgieter.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Erkende-loodgieter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen