Klacht Erkende-slotenservice.nl: Oplichters

Devon

Mijn vriendin belt met het nummer van de website. Vraagt naar de kosten, maar die kunnen niet gegeven worden behalve de voorrijkosten van 25 euro. De man aan de telefoon zou kijken of er een monteur beschikbaar was, en dan terugbellen. Plots staat er een kwartier hierna een monteur op de parkeerplaats. Snel ter plaatse, dat wel. Maar qua prijs voel ik me ontzettend opgelicht. Voorrijkosten, oké. Kwartier werkkosten, oké. Maar de voordeur open maken met een kaartje en 159 euro rekenen? (Dit wordt genoemd op het moment dat de handeling begonnen was, dus terug kon ik al niet meer). En dan de genoemde kosten erbij, 21% btw erbij en hoppa. 261 euro armer in 3 minuten. Kijk ik verder op internet, wordt er door erkende bedrijven hetzelfde werk aangeboden voor €79 euro. Oplichters.

Compenseren van de belachelijk hoge werkkosten

Wij vinden dat Erkende-slotenservice.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Erkende-slotenservice.nl?