Opgelost door Erkendedakdekker.nl: Prijsopgave verzonden als factuur.

fripa

Als aanvulling op eerder geaccordeerde offerte voor schoorsteen herstel werkzaamheden is mij telefonisch mede gedeeld dat de andere, met buren gedeelde, schoorsteen ook herstel nodig zou hebben. Nadat ik aangaf dit eerst met de buren wil bespreken gaf men aan dat er een prijsopgave zal worden verstuurd.
De middag van herstel kreeg ik per email de factuur voor de uitgevoerde werkzaamheden, welke ik dezelfde avond heb betaald. Tevens per email ontving ik een prijsopgave in de vorm van een factuur. Ik heb gelijk laten weten dat dit een misverstand is en ik een prijsopgave zou ontvangen. Hierop kreeg ik geen reactie.
Nadat ik voor de prijsopgave, welke men als factuur verzond, per email een herinnering kreeg heb ik telefonisch contact opgenomen. Reactie: "ja, dat heb ik voorbij zien komen"
Tijdens dit gesprek heb ik nogmaals aangegeven dat ik een prijsopgave zou ontvangen en dat dit een zeer onwenselijk misverstand is en ik er van uit ga dat het opgelost zal gaan worden. Tevens heb ik in mijn reactie op deze email het telefoon gesprek aangehaald en nogmaals verzocht om een oplossing. Hierop kreeg ik geen reactie.
Vandaag heb ik de 2e herinnering per email mogen ontvangen...

Graag dit misverstand oplossen en mij geen betalings herinneringen meer sturen voor werkzaamheden die nooit zijn uitgevoerd.
Credit nota ontvangen.

Wij vinden dat Erkendedakdekker.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

fripa
    Zojuist per email een credit nota ontvangen.

Dank voor de snelle afhandeling!

Ook een klacht indienen over Erkendedakdekker.nl?