Klacht ESC Witgoedservice: Factuur onbekend waarvoor en geen email noch telefoonnummer op factuur

Robert Rijkschroeff

Ik zou geen factuur hoeven te betalen, omdat de foute montage omzetten koelvries combinatie deur gedaan was door monteur via Keukencentrum Tiel. De heer [naam verwijderd] van 123apparatuur heeft mij een email geschreven dat ik niks voor de foute omzetting van mijn deur hoef te betalen. Daarna kreeg ik een nieuwe koelvriescombinatie met een beschadigde bovendeur. Zou gratis vervangen en gemonteerd worden.

De herinneringsbrief van ESC heb ik voor het eerst 19-9-2015 ontvangen en is gedateerd van 16-9-2015 en moet ik binnen 2 dagen betalen. Hoe kan dat nu?

[NAW gegevens verwijderd]

Factuurnummer 1523018

De oplossing is dat mij met email is geschreven dat de reparaties kosteloos zullen worden gedaan alsmede ook de omzetten en monteren beschadigde deur. Ik krijg onterecht een factuur van € 97,79

ESC Witgoedservice is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over ESC Witgoedservice?