ESC Witgoedservice is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht ESC Witgoedservice: reparatie vaatwasser
Details
De klacht
- 24-04-13 was een monteur voor de reparatie van mijn vaatwasser bij mij.- zelf niet aanwezig, maar de buurman, monteur heeft van buiten iets gemeten, wat dat kon mijn buurman niet precies zeggen. Monteur heeft de vaatwasser niet open gemaakt om een fout te vinden en heeft niets gevonden maar was van mening dat het zeker veel duurder wordt. 63,50 € voorijkosten moest ik wel betalen.
op website justanswers (Duits) beschreef ik een monteur het probleem:
- vaat wasser draait normaal, na 4 minuten gaat het display uit en de vaatwasser blijft afpompen. Ik kreeg meteen een antwoord, er is water in het apparat gelopen, dus open maken, water eruit, beetje drogen en he doet het weer, een standardfout. Vaatwasser werkt sindsdien perfect. Ik had merdere keren contact met ESCwitgoedservice en vroeg mijn voorrijkosten terug. Maar het antwoord: Wij hebben besloten geen verdere actie te ondernemen.
De oplossing
Kan gebeuren dat een monteurr een fout niet kan vinden maar een zulke standaardfout.Ik wil de voorijkosten terug hebben, verder niets, mijn vaatwasser doet het weer uitstekend.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.