Klacht ESC Witgoedservice: reparatie vaatwasser

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 28021
Gebruiker
Ulf Henning
Datum
1 reactie

Details

De klacht

- 24-04-13 was een monteur voor de reparatie van mijn vaatwasser bij mij.
- zelf niet aanwezig, maar de buurman, monteur heeft van buiten iets gemeten, wat dat kon mijn buurman niet precies zeggen. Monteur heeft de vaatwasser niet open gemaakt om een fout te vinden en heeft niets gevonden maar was van mening dat het zeker veel duurder wordt. 63,50 € voorijkosten moest ik wel betalen.
op website justanswers (Duits) beschreef ik een monteur het probleem:
- vaat wasser draait normaal, na 4 minuten gaat het display uit en de vaatwasser blijft afpompen. Ik kreeg meteen een antwoord, er is water in het apparat gelopen, dus open maken, water eruit, beetje drogen en he doet het weer, een standardfout. Vaatwasser werkt sindsdien perfect. Ik had merdere keren contact met ESCwitgoedservice en vroeg mijn voorrijkosten terug. Maar het antwoord: Wij hebben besloten geen verdere actie te ondernemen.

De oplossing

Kan gebeuren dat een monteurr een fout niet kan vinden maar een zulke standaardfout.
Ik wil de voorijkosten terug hebben, verder niets, mijn vaatwasser doet het weer uitstekend.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

ESC Witgoedservice is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ulf Henning
    Datum
    Het is niets gebeurd. Geen sorry van het bedrijf of nog beter geld terug. Maar tenminste doet mijn vaatwasser het goed. En het bedrijf ESCwitgoedservice heeft nu wel slechte reclame.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ulf Henning
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ESC Witgoedservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen