Klacht Escort roermond: Geld meegenomen zonder dienst

sad Niet opgelost
Johan

Mijn vriendin en ik wilde een avond iets spannends doen en we hadden een escort besteld. We hadden een dame besteld en deze dame zou in de avond langskomen.
We kregen een dame die niet de dame was op de foto. 2 keer zo oud en 2 keer zo breed en 30 cm korter.. We hadden contact gehad met het bedrijf diezelfde avond.

Het was volgens de telefoniste een foutje en de dames waren ''verwisseld'' en ze zouden de juiste dame sturen. De dame ging weg en had het geld meegenomen (€270) want de dame die eigenlijk naar ons moest had t geld al van de andere klant zei de telefoniste. De dame is met ons geld weggegaan en hebben niks meer gehoord van de andere dame die zou komen. Het bedrijf zette ons steeds in de wacht als we belden, whatsapp geen reactie..

Uiteindelijk een paar dagen later kreeg ik iemand aan de telefoon en die zei dat ik vrijdag werd teruggebeld. 5 dagen later op vrijdag 9 uur s'avonds nog steeds niks gehoord en zelf weer gebeld. Het geld mogen we niet terug zei de telefoniste, maar we mogen wel weer een dame bestellen(en 270 euro betalen) en dan een uurtje extra krijgen.

Ik heb dit bedrijf op een andere site vermeld en daar blijkt dat dit een bekend zwendel bedrijf is.

Ik en mijn vriendin willen graag ons geld terug, we houden er rekening mee dat dit erg lastig zal gaan worden. Maar we hopen wel dat dit bedrijf opgedoekt wordt om toekomstige slachtoffers te vermijden.

Wij vinden dat Escort roermond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Johan

Ook een klacht indienen over Escort roermond?