Klacht Esky.com: ESky Annuleert boeking plotseling

Klachtnummer
# 652217
Gebruiker
Bedonderddooresky
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Plotseling, zonder opgaaf van redenen , heeft ESky onze totale boeking geannuleerd. 6 dagen voor vertrek naar Japan. Niemand staat je fatsoenlijk te woord, Niemand geeft uitleg en ze wijzen de schuld naar Finnair. Echter, deze hebben bewezen dat t een eenzijdige actie vanuit ESky was. Vlucht wordt via internet nog steeds aangeboden met zelfde vluchtnummer. Alleen nu 1200 euro duurder!

Eerste foto was mail van ESky plotseling op 9 maart
Tweede foto is reactie van Finnair 13 maart.

Gewenste oplossing

Wil mijn geld terug en de meerprijs voor de nieuwe vlucht die ik heb moeten boeken.

1 reactie

  1. Auteur
    Bedonderddooresky
    Datum
    Esky heeft niks , helemaal niks ! , met de klacht gedaan. Wat een boeven bende !

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Esky.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen