Klacht Esky.com: Esky reageert niet op klacht, vlucht geannuleerd zonder van tevoren bericht hierover te krijgen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 461119
Gebruiker
Therag
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Eerst bericht gekregen dat de vlucht gecanceld was, vervolgens mail dat het toch doorging. Op Schiphol bleek er geen vliegtuig richtig onze bestemming te gaan. Esky telefonisch onbereikbaar en reageren niet op mail. Nooit meer boeken via deze organisatie!!!

Gewenste oplossing

Esky benaderen over de vele klachten over het nalaten van afspraken van dit bedrijf.
Geboden oplossing
Geen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Esky.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen