Klacht Esmeeboutique.com: Geen teruggave van geld na niet geleverd (online besteld) jasje.

Ella

29 augustus 2013, heb ik online een jasje bij jullie besteld. Na enkele maanden hierop gewacht te hebben en via jullie website contact te hebben gezocht, bleek deze niet meer geleverd te kunnen worden. Dit kan natuurlijk gebeuren, echter ik heb toen het verzoek gedaan mijn geld terug te storten. Er werd door jullie aangegeven dat dit niet kon, maar vanwege de situatie verhoogde jullie mijn online tegoedbon met €5. Ondanks het lieve gebaar was ik hier niet blij mee en wilde ik graag mijn geld terug. Ik heb meerdere malen telefonisch contact gezocht. De keren dat ik gehoor kreeg, kreeg ik helaas de persoon aan de telefoon die hier niet overging en ik heb ik tot vijf keer toe mijn gegevens achtergelaten met de vraag terug gebeld te worden door de persoon die hier wel over gaat, ook via voicemail. Helaas ben ik nooit terug gebeld. Nu kom ik onlangs terug uit het buitenland en heb ik besloten jullie om dan (helaas) toch iets anders uit te zoeken en krijg ik de melding "not found".

Ik wil graag het betaalde bedrag: €57, 49 op mijn rekeningnummer teruggestort hebben.

Wij vinden dat Esmeeboutique.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Esmeeboutique.com?