Klacht Espresso Sicilia: Aankoop espressomachine en het niet leveren van het barista set

J. Tieleman

Bij de aankoop van mijn BFC espressomachine zou ik een pakket krijgen met een tamper, waterfilters e.d. Op het moment van leveren van de machine waren de spullen niet voorradig, maar zouden snel binnenkomen. Inmiddels zijn we ruim een half jaar verder en ik heb nog niets ontvangen. In het begin hierover gebeld, hetgeen al moeizaam ging want heel vaak wordt niet opgenomen. Ik zou worden teruggebeld, wat niet gebeurde. Daarna ook contact gehad per sms en per e-mail. Ook daar de toezegging dat contact zou worden opgenomen. Eén keer zouden de spullen de volgende dag binnenkomen, maar ook daar heb ik niets meer over gehoord. Op mijn laatste mails en sms wordt al helemaal niet meer gereageerd.

Ik wil graag het bij de aankoop van mijn espressomachine toegezegde tamper, waterfilters e.d. ontvangen. In de advertentie op Marktplaats wordt hier mee geadverteerd, terwijl ik hier volgens mijn aankoopbon recht op heb en maar niet krijg.

Wij vinden dat Espresso Sicilia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Espresso Sicilia?