Klacht Espresso Sicilia: BFC 2e hands niet gereviseerd wel zo verkocht

marloes

Ik heb in november 2013 een 2e hands BFC junior plus gekocht bij dit bedrijf. Hij wilde hem ook erg graag opsturen, maar dat wilde ik niet. Dus ik ben langs gegaan en de machine betaald. De rekening met daarop de garantieafspraak wel gekregen maar pas nadat ik er 3 x over had gemaild. De beloofde zak met bonen nooit meer gezien.

Ik heb de machine afgelopen woensdag laten reviseren en de kapotte pressostaat laten vervangen bij een zeer ervaren man. En gelukkig is de machine niet slecht van binnen, maar niet gereviseerd en had wel kalkaanslag die daar niet had mogen zitten na 5 maanden gebruik. De kosten van het reviseren waren 150 euro. Maar omdat ik de machine voor 600 euro aangeschaft heb vind ik dat de verkoper dit bedrag voor zijn rekening moet nemen.

Tegemoetkoming in de kosten voor het reviseren en vervangen van de pressostaat, terwijl de machine nog garantie had en als geviseerd verkocht is.

Wij vinden dat Espresso Sicilia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Espresso Sicilia?