Klacht Esprit online: Aantal retour items klopt niet met wat ik heb verstuurd.

Klachtnummer
# 449753
Gebruiker
Weldhuysen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Heb 3 items retour gestuurd echter er wirden er maar 2 bevestigd in de mail.
Vervolgens krijg ik betaling herinneringen. Heb in de mails aangegeven dat ik alles retour heb gestuurd . Dit helpt niet en de klantenservice gebeld, mijn situatie uitgelegd en min is gezegd dat dit aangepast gat worden. Helaas is dit niet gebeurd en blijf ik de betalingsherinnering ontvangen.

De oplossing

Dat het juiste aantal wordt verwerkt van 3 items en de betalingsverplichting vervalt voor iets wat ik niet heb.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esprit online?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen