Klacht Esprit: Blauwe donsjas

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 141701
Gebruiker
Lala Dee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een blauwe donsjas besteld via de webshop van Esprit. Kort nadat ik de jas had aangeschaft, merkte ik dat de dons/veertjes door de buitenvoering van de jas heen kwamen. Dit is de laatste tijd steeds erger geworden. Een blauwe jas waar witte veertjes door komen is geen gezicht en ik kan de jas inmiddels niet meer dragen. Deze klacht had ik gemeld bij Esprit waarna werd aangegeven dat ik de jas gerust kon terugsturen aangezien de gebreken zich binnen de termijn van reclamatie vielen. Nadat Esprit de blauwe donsjas had ontvangen, kreeg ik het bericht dat ze de jas niet aan een bestelling konden toewijzen. Gelukkig kon ik wel de bestelbevesting en digitale betaalbevestiging vinden. Vervolgens kreeg ik een mail dat de maten niet matchten, waarna Esprit de conclusie trok dat ik de jas dus in een winkel had gekocht. Alsof ik een jas bestel en dezelfde jas in een winkel koop, in een andere maat om vervolgens later 1 jas weer terug te sturen met klachten?

De oplossing

Ik heb als klant voldoende aangetoond dat ik in de Online Shop van Esprit een blauwe donsjas heb gekocht. Deze jas toonde vanaf het begin gebreken wat steeds erger is geworden en ik kan de jas niet meer dragen. Kan Esprit 100% uitsluiten dat zij niet een verkeerde maat hebben verzonden? De jas zat goed, dus ik heb niet gecontroleerd of de maat zoals besteld wel overeenkwam met de jas die ik had ontvangen. Ik wil gewoon mijn geld terug. Ik ben jarenlang klant van Esprit, ik wil dat dit probleem serieus wordt aangepakt en uitgezocht en niet dat ik in gebrekkig Nederlands een e-mail ontvang en wordt afgescheept met dat aangezien de maten niet kloppen de Online Klantenservice verder niets meer hoeft te doen. Ik heb de blauwe donsjas in de webshop van Esprit gekocht en ik wil gewoon mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Lala Dee
    Datum
    Ik kreeg als reactie dat de klacht niet in behandeling wordt genomen omdat de wettelijke garantietermijn is verlopen, maar dit is niet het geval. De wettelijke garantietermijn loopt nog tot eind december. Daarnaast is ESPRIT heel reactief, ik moet iedere keer een e-mail sturen en vragen wat de status is. Iedere keer krijg ik een automatische bevestiging met dat binnen 24u zal worden gereageerd, maar dit klopt ook niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lala Dee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over ?