Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Esprit: Esprit komt terugbetaal verplichting niet na, erkennen fout maar stellen terugbetaling steeds uit.
Details
Klacht
Ik heb online een bestelling gedaan bij Esprit, via paypal betaald , en daarna terug op de Esprit site kwam er een melding dat er een fout was opgetreden geen bestelling. Dit nogmaals opnieuw gedaan. Hetzelfde effect. Klantenservice raad aan om nogmaals te bestellen, Nu via Ideal , gevolg wel afgeschreven maar geen bestelling.Meerdere malen contact met Esprit gehad, betalingsbewijs verstuurd, ze erkennen de fout maar naar 2 weken nog steeds geen geld terug op de rekening. In eerste gesprek vertelden ze dat het binnen enkel dagen geregeld zou zijn. Zo ga je niet om met klanten. Klantenservice is niet behulpzaam. Moeten we nu echt hiervoor juridische stappen gaan ondernemen?
Gewenste oplossing
Per omgaande het betaalde bedrag wat betaald is voor een bestelling die niet is doorgekomen bij Esprit terug en minimaal excuses .Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.