Klacht Esprit: Esprit schoenen na 6-7 keer dragen versleten

A. de Waard

Op 10-07-2014 heb ik, tijdens onze zomervakantie in Belgie, bij ZOE SHOES Middelkerke schoenen van esprit gekocht .
Thuis hebben ze nog enkele weken in de doos gezeten vanwege het mooie weer maar sinds 3 weken draag ik ze zo nu en dan. Op een zeer regenachtige dag kwam ik met schoenen vol water op mijn werk aan.
Daarna heb ik de onderkant bekeken en zag dat er ook al doorgeslten plekken / gaten in zaten. En dit slechts na enkele keren dragen (hooguit 6 a 7 keer) . Ik heb over deze schoenen via de mail een klacht ingediend bij Esprit. De oplossing die ze mij bieden is terug te gaan naar Belgie/middelkerke en dit in de betreffende winkel te melden. Dit omdat het niet bij een Esprit shop is gekocht. Ik heb ook geen aankoopbon meer, wel een afdruk van mijn pinbetaling + de doos van de schoenen.
Dit kost mij een tank benzine en wat mij zeer bevreemd is dat het nu ineens een probleem van de winkel is en Esprit geen verantwoording neemt voor de kwaliteit van hun schoenen.

De mogelijkheid o de schoenen terug te geven door ze in te leveren bij een Esprit winkel in de regio. Evt een tegoedbon te ontvangen of het aankoopbedrag terug te ontvangen.

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Esprit?