Klacht Esprit: Geen geld na retour bestelling in de winkel

Klachtnummer
# 305159
Gebruiker
Marlies1967
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin april heb ik online een jas gekocht. Deze heb ik na een week retour ingeleverd in de winkel van Esprit in Utrecht. Vervolgens kreeg ik gelijk een mail dat het pakket ontvangen was in de winkel en doorgestuurd en dat ik bij ontvangst mijn geld terug gestort zou krijgen. Een maand later had ik mijn geld nog niet en toen ik belde met de klantenservice bleek het pakket intern zoek geraakt te zijn. Er zou een zoekactie opgezet worden en zolang kon men mij niet uitbetalen. Nu is het alweer 2 weken verder en zonder enig bericht nog geen geld ontvangen. Nogmaals de klantenservice gebeld en die zegt doodleuk dat ze nogmaals een zoekactie gaan starten. En inderdaad nog steeds geen reden om mijn geld terug te storten. Echt belachelijk dat ik de dupe wordt van een slechte interne organisatie waarbij pakketten zoek raken.

De oplossing

Ik wil mijn geld nu terug met excuses.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?