Klacht Esprit: Geen geld terug na retournering

Klachtnummer
# 333756
Gebruiker
roxanne
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 14 november is mijn bestelling van €191 retour gekomen warvan is een bevestigingsmail heb ontvangen. Binnen 5 werkdagen zal het geld teruggestort worden. Helaas na 5 werkdagen is heb ik het geld nog steeds niet ontvangen. Op dinsdag 20 november heb ik via de Esprit chat contact opgenomen met de vraag of het geld al onderweg is. De medewerker gaf aan dat dit op maandag 19 november is overgemaakt naar de bank.

2 dagen later nog niets ontvangen. Weer contact opgenomen met Esprit en de andere medewerker vertelde dat er een miscommunicatie was waardoor het geld pas donderdag 22 november is overgemaakt. Dit zijn twee verschillende verhalen. Ik vraag mij af wanneer ik het geld kan ontvangen want dit vind ik erg vervelend.

Gewenste oplossing

Mijn geld terugstorten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen