Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Esprit: Geen geld terug na retournering
Details
Klacht
Op 14 november is mijn bestelling van €191 retour gekomen warvan is een bevestigingsmail heb ontvangen. Binnen 5 werkdagen zal het geld teruggestort worden. Helaas na 5 werkdagen is heb ik het geld nog steeds niet ontvangen. Op dinsdag 20 november heb ik via de Esprit chat contact opgenomen met de vraag of het geld al onderweg is. De medewerker gaf aan dat dit op maandag 19 november is overgemaakt naar de bank.2 dagen later nog niets ontvangen. Weer contact opgenomen met Esprit en de andere medewerker vertelde dat er een miscommunicatie was waardoor het geld pas donderdag 22 november is overgemaakt. Dit zijn twee verschillende verhalen. Ik vraag mij af wanneer ik het geld kan ontvangen want dit vind ik erg vervelend.
Gewenste oplossing
Mijn geld terugstortenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.