Opgelost door Esprit: Geld niet terug na retourneren, slechte klantenservice: komen beloftes niet na.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 267096
Gebruiker
LVKnippenborg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 30-05-17 een bestelling geplaatst. Daarvan heb ik meerdere items in twee maten besteld. Een item kreeg ik tweemaal in dezelfde maat (38 i.p.v. 16 en 38) opgestuurd. Dit was voor mij niet erg gezien het feit dat ik het item vond tegenvallen. Ik heb alles geretourneerd. Heb op de bon geschreven dat ik tweemaal maat 38 had ontvangen i.p.v. 1 maal 36 en 1 maal 38.

Ik kreeg mail met daarin dat de retour items waren ontvangen en dat ik mijn geld terug gestort zou krijgen. Nu stond het item in maat 36 als niet geretourneerd vermeldt en kreeg ik de 90 euro niet terug gestort.

Hier over heb ik op 13-06-17 contact opgenomen via de chat, ik zou binnen 2-3 werkdagen bericht krijgen: niet gehad. 16-06-17: via mailservice op website Esprit melding gemaakt, ik zou binnen 24 uur bericht terug ontvangen: niet gehad. 21-06-17: contact opgenomen via de chat, 23-06-17 zou ik bericht terug krijgen, zoals je raadt niet gehad. Op diezelfde dag 21-06-17 heb ik ook een klachtenmail naar Esprit gestuurd, geen reactie. 27-06-17 heb ik via de chat contact opgenomen met Esprit, ik heb een emailadres van de medewerker opgevraagd zodat hij mij zou helpen uitzoeken wat er gaande was. Ik zou binnen 14 dagen bericht krijgen. Vandaag is het 14 dagen later en nog steeds heb ik NIETS gehoord.

Ja ze hebben eerder gereageerd op mijn klacht, de reactie was dat ze het zouden uitzoeken. Echter ben ik nu heel wat weken verder en ben ik bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.

De oplossing

Per direct geld terug en excuses voor deze slechte klantenservice.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LVKnippenborg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld terug nadat ik er zelf nog meerdere malen achteraan gegaan ben. Via klachtenkompas.nl heb ik geen effect gemerkt, vandaar de mindere beoordeling.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over ?