Klacht Esprit: grote prijsverschillen (30%) tussen online shop en winkels voor zelfde artikelen

Klachtnummer
# 273493
Gebruiker
Peterscheepens
Datum
0 reacties

Details

De klacht

prijzen in de winkel zijn vaak foutief geprijsd en op veel producten 30% duurder dan in de online shop. Nadat we product in de winkel gekocht hadden en prijzen daarna online zagen hebben we customer service hierop gewezen. Ze geven toe dat dit niet klopt maar men wil vervolgens alleen "E-points" vergoeden ter compensatie. We hebben op zeker 4 willekeurige producten die we gepast hebben de prijsverschillen geconstateerd. ....

De oplossing

mensen niet aan het lijntje houden en vage E-points toekennen maar gewoon eerlijk het geld terug betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen