Klacht Esprit: Ik wil graag een bewijs van afgifte van mijn retour artikel

Y van Kinderen

Ik heb vanmiddag om 13.00 uur mijn pakket bij esprit Utrecht Vredenburg opgehaald. Ik heb het kledingstuk daar gepast en ter retour aangeboden. Volgens Laura (hoop dat de naam klopt) zou ik binnen een uur een mail ontvangen van de retourzending. Mocht dat niet zo zijn dan kon ik altijd bellen. Om 16.00 nog geen mail ontvangen. Gebeld met Laura. Ze vroeg me nog een uur te wachten. Mocht ik dan nog geen mail ontvangen hebben dan zou ze mij een screen shot van het pakje sturen. Om 17.30 gebeld. Kreeg Tim/ Pim aan de lijn die mij, in mijn ogen, uiterst onbeleefd te woord stond. Uiteindelijk beloofde hij via de mail een screen shot te sturen. Heb een kwartier later terug gebeld vooral omdat ik erg up set wad over de behandeling. Op de site van esprit staat dat ik een bewijs had mee moeten krijgen en dat ik dat pad weg kon doen wanneer ik een mail heb ontvangen. Ik heb nu dus geen enkel bewijs. Pim/ Tim had een ‘flauwe verklaring’ waarom hij mij zo bejegend had. Voor mij is geen enkele verklaring afdoende: ik verwacht dat hij mij serieus neemt en professioneel te woord staat. Ik heb aan gegeven dat ik niet nog een keer ga bellen wanneer ik de screen shot niet ontvangen heb maar een klacht ga indienen. Dit omdat het niet klopt dat ik inmiddels drie keer gebeld heb en er geen gehoor aan mijn verzoek wordt gegeven. Dat heb ik hem gezegd. Hij beloofde per omgaande een screen shot te sturen. Nu iets voor zes uur nog niets ontvangen. Vandaar nu mijn klacht

Ik wil graag een bewijs van het retourneren van mijn artikel zodat ik zeker weet dat ik mijn geld terug krijg.

Ik wil graag dat Pim/Tim aangesproken wordt op de manier waarop hij mij als klant te woord heeft gestaan. Hij kan daarbij een voorbeeld nemen aan Laura die eerder asn de telefoon had.

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Esprit?