Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Esprit: Jas duurder dan op prijskaartje staat.
Details
Klacht
Gisteren in Bataviastad wilde ik een lange jas kopen. Op het prijskaartje stond €69,99. De kassa sloeg echter €89,99 aan. Ik ging daar niet mee akkoord omdat duidelijk op het label €69,99. De vrouw achter de kassa zei ‘oh, dat ben ik er vergeten af te halen’.Ik zei: ik heb recht op de aankoop voor de prijs die op het kaartje staat. Ze ging er niet mee akkoord en haalde terplekke het stickertje van het prijskaartje af.
Gewenste oplossing
Ik wil de jas alsnog voor de prijs die op het kaartje stond. En excuses voor de manier waarop ik behandeld ben!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.