Klacht Esprit: Jas duurder dan op prijskaartje staat.

Klachtnummer
# 617731
Gebruiker
Juanita63
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gisteren in Bataviastad wilde ik een lange jas kopen. Op het prijskaartje stond €69,99. De kassa sloeg echter €89,99 aan. Ik ging daar niet mee akkoord omdat duidelijk op het label €69,99. De vrouw achter de kassa zei ‘oh, dat ben ik er vergeten af te halen’.
Ik zei: ik heb recht op de aankoop voor de prijs die op het kaartje staat. Ze ging er niet mee akkoord en haalde terplekke het stickertje van het prijskaartje af.

Gewenste oplossing

Ik wil de jas alsnog voor de prijs die op het kaartje stond. En excuses voor de manier waarop ik behandeld ben!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen