Klacht Esprit: Kortingsactie kan 10 minuten na de bestelling niet worden toegepast

Klachtnummer
# 581027
Gebruiker
A. Bosma
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Er gold een sale 20% ten tijde van de bestelling. Bij de bestelling moet je dan de kortingscode 'sale20' invullen. Dat was ik vergeten en ik heb dat 10 minuten na de bestelling gemaild aan Esprit. Antwoord van Esprit: we kunnen de korting alleen toepassen als een bestelling nog niet is verstuurd, en wij de factuur nog kunnen wijzigen. Vreemd als ik de korting 10 minuten na de bestelling alsnog bij Esprit heb aangemeld. Ze bieden aan om de korting te geven in de vorm van zogenaamde e-points die je kunt verzilveren bij een volgende bestelling. Administratieve verwerking duurt dan 3 tot 4 weken en om de korting te verzilveren moet je dan dus een nieuwe bestelling doen. Ik vind dat niet redelijk en billijk.

Gewenste oplossing

Korting alsnog verwerken middels creditering

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen