Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Esprit: Onbeschoft gedrag
Details
Klacht
Ik kreeg een artikel met een fout. Dus heb ik gebeld om het te ruilen. Dit kon niet, ik kon alleen bestellen via de site. Maar daardoor moet ik opnieuw verzendkosten betalen én ik loop de 20% korting mis, want die actie is afgelopen.Opnieuw gebeld om te vragen of ik een kortingscode of iets dergelijks kon krijgen. De medewerkster werd zeer onbeschoft en heeft het gesprek beëindigd. Hier had zij geen zin in, zei zij letterlijk.
Gewenste oplossing
Excuses, dat allereerst.En alsnog de korting, totaal € 11,00 inclusief de verzendkosten.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.