Opgelost door Esprit: Onbeschoft gedrag

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 495837
Gebruiker
M. van Hoorn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kreeg een artikel met een fout. Dus heb ik gebeld om het te ruilen. Dit kon niet, ik kon alleen bestellen via de site. Maar daardoor moet ik opnieuw verzendkosten betalen én ik loop de 20% korting mis, want die actie is afgelopen.
Opnieuw gebeld om te vragen of ik een kortingscode of iets dergelijks kon krijgen. De medewerkster werd zeer onbeschoft en heeft het gesprek beëindigd. Hier had zij geen zin in, zei zij letterlijk.

De oplossing

Excuses, dat allereerst.
En alsnog de korting, totaal € 11,00 inclusief de verzendkosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. van Hoorn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen