Klacht Esprit: Onlineshop Esprit komt afspraken niet na

JUM1

Ongelofelijk trage levering en retournering. Na het plaatsen van mijn order krijg ik na 3 dagen zonder opgaaf van reden een email dat ik toch eerst moest betalen. Ze konden niet uitleggen waarom dit was (was ik nl wel benieuwd naar). Na betalen duurde het 2 weken om te leveren. Retourneren nog groter drama, ik heb gesmeekt om in de winkel te retourneren zodat ik de webshop kon vermijden maar helaas zij konden geen geld terug geven van online bestellingen. Inmiddels is het 29 dagen geleden dat ik heb geretourneerd maar nog geen geld op mijn rekening. 9 dagen gelden hebben ze mij meegedeeld dat het binnen 5 werkdagen op mijn rekening zou staan, maar ja ze zeggen daar wel meer wat ze niet nakomen. Ze doen er alles aan om je geld zo lang mogelijk vast te houden. Klantenservice is waardeloos, traag en verwijst alleen naar interne afdelingen waar de fout dan blijkbaar ligt. Vragen je telefoonnummer om te bellen (eindelijk misschien excuses?) maar doen dat vervolgens niet. Zucht

Ik wil excuses voor alle afspraken die niet worden nagekomen en mijn geld eindelijk terug. Ook graag het gevoel krijgen dat Esprit zich gaat inzetten om hun dienstverlening aan de klant te verbeteren.

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?