Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Esprit: Onterechte afschrijving
Details
Klacht
Ik heb via de app een order geplaatst, maar na de betaling kreeg ik een error dat de bestelling was mis gegaan omdat 1 artikel niet op voorraad was. Daarop heb ik dat artikel uit mijn mandje gehaald en opnieuw besteld. De tweede bestelling is gewoon bezorgd, maar het bedrag voor de eerste bestelling is afgeschreven. Nu maant Esprit mij om ook het bedrag voor de eerste bestelling te betalen ondanks dat ik deze nooit ontvangen heb en ze hebben de waarde van mijn retourzending niet verwerkt.Gewenste oplossing
De rekening vereffenen; het openstaande bedrag verrekenen met het te veel afgeschreven bedrag en mijn retourzending en de rest terugschrijven op mijn rekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.