Klacht Esprit: Onvriendelijke manager bezorgt mij een hoop ergenis en pikt gewoon 50 euro van me

Klachtnummer
# 286274
Gebruiker
Sandy 2503
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een broek gekocht en de volgende dag terug gebracht omdat de broek allemaal stof aantrok. De manager van de esprit winkel in Amersfoort heeft mij heel onbeschoft behandeld ik kreeg niet eens mijn geld terug want ze zei dat hij gedragen was. Ik zei ja ik heb hem aangetrokken maar er zaten meteen allemaal witte pluisjes op. Dat lag volgens de manager niet aan de broek maar aan het shirt. Ik had een groene trui erop dus snap niet dat er witte pluisjes opzitten . En ik wilde gewoon mijn geld terug hij was tenslotte de dag ervoor gekocht. Maar ze kon mij alleen een tegoedbon geven. Ik werd echt boos want zij besluit nu wat ik met mijn geld moet doen. Ik wil gewoon mijn geld terug. En hoop dat jullie wat voor mij kunnen beteken want ik ben echt heel boos en ik ben echt van plan om de Consumentenbond in te schakelen als dit niet opgelost wordt . Wat een onvriendelijke manager [naam verwijderd door moderator]. Ik koop nooit meer wat bij jullie wat onvriendelijk ben jij. Dit vind ik agressieve verkoop!!!!

De oplossing

Ik wil dus heel graag mijn tegoedbon inwisselen en mijn geld terug!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen