Klacht Esprit: Pakket niet aangekomen

Klachtnummer
# 373502
Gebruiker
AG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL" bezorg moment word iedere keer verplaatst hoe zit dit nu?

Na een aantal dagen krijg ik bericht dat ik het pakket retour heb gestuurd. Maar dat is onmogelijk, heb het namelijk niet eens ontvangen.

En u?

De oplossing

Dit oplossen. Mij pakket deze kant op sturen/brengen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen