Klacht Esprit: Prijsverschil tussen webshop en winkel

Klachtnummer
# 295554
Gebruiker
M. 't Lam
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Shirts in de winkel gekocht en 1 besteld (waren beide €15.99 en later zag ik online dat ze € 9.99) Een verschil van €6,00. Klantenservice gaf aan dat het zou kunnen omdat het misschien zou komen doordat het geen echte Esprit winkel is maar een franchise. Dit heb ik in al die jaren nog nooit meegemaakt bij Esprit franchise zaken.
Als oplossing kon ik de artikelen retourneren en opnieuw in de webshop aankopen of ik zou het verschil in e-points kunnen krijgen.
Hier ben ik het niet mee eens. Dus morgen de winkel waar ik dit gekocht/besteld heb, maar even bellen.

De oplossing

Het verschil in geld retourneren ipv e-points, in mijn geval €12,= zou wel het meest gepast zijn.

Bijlagen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ?