Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Esprit: Retourbetaling blijft uit
Details
Klacht
Op 20-11-2021 heb ik een bestelling retour gestuurd.Omdat ik op 08-12-2021 nog steeds niets gehoord had heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice.
De medewerkster die ik gesproken heb gaf mij aan dat de retourzending nog niet is ingeboekt door Esprit maar dit in orde gemaakt zou worden en dat ik een mail zou ontvangen over de terugbetaling.
Omdat ik op 10-12-2021 nog niets gehoord had heb ik nogmaals gebeld.
De medewerkster die ik gesproken heb gaf aan dat de melding van 08-12 wel in het systeem staat maar dat de afhandeling door de door de drukte wat langer kon duren en dat ik in de week van 13 december bericht zou moeten krijgen.
Helaas heb ik nog steeds bericht of retourbetaling ontvangen.
Gewenste oplossing
Z.s.m. retourbetaling van teruggestuurde bestelling.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.