Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Esprit: Slecht klachten beleid
Details
Klacht
Ik heb voor 140 euro een winterjas gekocht maar de voering scheur op bij alle naaden binnen 2 maanden. De gehele voering vervangen kost zo n 90 euro. Esprit wil hierin niet tegemoetkomen. Zij hebben alleen de mogelijkheid om de jas ter beoordeling op te sturenAls de klacht gegrond is krijg ik mijn geld terug en wordt de jas vernietigt. Hiervan heb ik in januari 2019 gebruik gemaakt. Ik heb toen zelf een nieuwe jas besteld, maar met deze jas heb ik hetzelfde probleem. Sindsdien ben ik met Esprit in overleg voor een financiële tegemoetkoming zodat ik de jas kan laten repareren, maar zij weigeren hieraan mee te werken en ik krijg telkens dezelfde tekstblokken teruggestuurd. Volgens mij heb ik recht op reparatie indien mogelijk of een deel van mijn aankoopprijs terug, maar daar krijg ik geen antwoord op vanuit Esprit.
Gewenste oplossing
Ik wil een tegemoetkoming voor het laten maken van de jas.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.