Klacht Esprit: Slechte service

Klachtnummer
# 508494
Gebruiker
Renis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik had een klacht over een produkt ingediend. Het advies was om terug te sturen en dan zou ik het aankoopbedrag terug ontvangen. Op 12 dec is het pakket door esprit ontvangen. Toch nog steeds geen geld. Heb neerdere malen contact gehad maar ik moet maar wachten. Op 29 dec was het aan mij belooft dat ik binnen 2 werkdagen het bedrag zou ontvangen, maar nog steeds niets. Weer contact opgenomen en kreeg weer het antwoord om te wachten. Ze doen gewoon niets met mijn klacht!!! Echt slecht.

De oplossing

Zorgt ervoor dat esprit mijn klacht serieus neemt en het aankoopbedrag, zoals belooft, terug stort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen