Opgelost door Esprit: Vraude door medewerkers van het winkel

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 641128
Gebruiker
Teleurgestelde klant
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In Esprit winkel (Beurstraverse 51 Rotterdam) verkoopster heeft (op mijn naam) voor mij twee mantels besteld. Bedoeling was deze mantels te passen en niet verplicht zijn om die te kopen. Zij worden naar bovenstaande winkel geleverd, dat was de afspraak . Ik heb deze nooit opgehaald, netjes berichten over retour zending via Esprit ontvangen. Nu willen zij het geld voor deze mantels toch incasseren hoeveel ik heb de ware nooit gezien en nooit in mijn handen gehad. Ik heb meerdere en verschillende pogingen gemaakt om deze met hun te regelen maar zonder resultaat. Ik vermoed dat een van verkoopsters daar in winkel heeft gewoon in het systeem gemeld dat ik de mantels heb opgehaald en ze hield ze voor zich zelf. Gistere kreeg ik weer e-mails van Esprit (en dat krijg ik regelmatig) dat mijn retour nog niet verwerkt is. Zij hebben ook Riverty incassobureau ingeschakeld, dus ik heb van hun net een brief ontvangen. Dus heel raare verhaal, Esprit lijkt heel onprofessioneel te zijn en ik kan voor mij zelf zegen nooit meer in deze winkel in te stappen.

Gewenste oplossing

Ik wil de schulden, die nu op mijn naam staan en welk ik niet veroorzaakt heb, annuleren en mij niet meer lastig vallen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Esprit?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen