Wij vinden dat Esprit hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Esprit: Vraude door medewerkers van het winkel
Details
Klacht
In Esprit winkel (Beurstraverse 51 Rotterdam) verkoopster heeft (op mijn naam) voor mij twee mantels besteld. Bedoeling was deze mantels te passen en niet verplicht zijn om die te kopen. Zij worden naar bovenstaande winkel geleverd, dat was de afspraak . Ik heb deze nooit opgehaald, netjes berichten over retour zending via Esprit ontvangen. Nu willen zij het geld voor deze mantels toch incasseren hoeveel ik heb de ware nooit gezien en nooit in mijn handen gehad. Ik heb meerdere en verschillende pogingen gemaakt om deze met hun te regelen maar zonder resultaat. Ik vermoed dat een van verkoopsters daar in winkel heeft gewoon in het systeem gemeld dat ik de mantels heb opgehaald en ze hield ze voor zich zelf. Gistere kreeg ik weer e-mails van Esprit (en dat krijg ik regelmatig) dat mijn retour nog niet verwerkt is. Zij hebben ook Riverty incassobureau ingeschakeld, dus ik heb van hun net een brief ontvangen. Dus heel raare verhaal, Esprit lijkt heel onprofessioneel te zijn en ik kan voor mij zelf zegen nooit meer in deze winkel in te stappen.Gewenste oplossing
Ik wil de schulden, die nu op mijn naam staan en welk ik niet veroorzaakt heb, annuleren en mij niet meer lastig vallen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.