Klacht Essent: jaarafrekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 116611
Gebruiker
kaatje
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Essent heeft te hoge tarieven berekent van gas/elektra. na telefonisch contact heebn ze mail gestuurd met mededeling als ze correctie zouden doorvoeren het bij te betalen bedrag hoger uitvalt. Nu bijbetalen € 53,00. heb ze gevraagd om een voorbeeld correctie nota te maken, maar dit kunnen ze niet, Hoe kunnen ze dan wel zeggen dat het in mijn nadeel uitvalt en dan meer bij moet betalen? Dan hebben ze toch al een berekening gemaakt met de juiste tarieven.

De oplossing

graag voorbeeld correctie nota van de jaarafrekening met de juiste tarieven.

4 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste mevrouw Timmermans,

    Ik heb op 6 juli 2015 telefonisch met u gesproken. In ons gesprek heb ik met u afgesproken dat ik u een berekening zou toesturen van de tarieven zoals deze op uw jaarafrekening staan.
    Deze berekening heb ik 6 juli 2015 u toegestuurd per e-mail.
    Namens Essent wil ik u excuses aanbieden voor het ongemak.

    ik verwacht dat ik u met deze berekening voldoende heb geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Harm
    Essent Klantenservice
    Webcare
  2. Auteur
    kaatje
    Datum
    Essent beweert dat ik voorschotnota per post ontvang, deze zijn afgeschaft en ik betaal per acceptmail, deze service geeft € 0,60 korting per betaling. Essent beweert bij hoog en laag dat ik de nota per post betaal waardoor ik de korting misloop
  3. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste mevrouw Timmermans,

    Wij blijven bij ons eerder ingenomen standpunt, zoals wij dit in onze gesprekken van de afgelopen periode hebben laten weten. Wij vinden het spijtig dat wij uw klacht niet naar tevredenheid hebben kunnen afhandelen.

    Met vriendelijke groet,
    Henriette
    Essent Klantenservice
    Webcare
  4. Auteur
    kaatje
    Datum
    ESSENT HEEFT EEN ZEER SLECHT VOORSTEL GEAAN, ER IS GEEN VOORSTEL GEDAAN EN ZE REKENEN NOG STEEDS GEMIDDELDE TARIEVEN. TEVENS HEB IK GEEN VOORSTEL GEHAD OVER DE KORTING OP DE ACCEPTMAIL, KORTOM BIJ ESSENT BEN JE ALS KLANT GEEN KONING EN DAT IS JAMMER.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
kaatje
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen