Klacht Essent: Aanbieding annuleren bij Essent bijna onmogelijk.
Details
De klacht
Essent heeft mij na telefonisch contact een contract gestuurd per email. Ik heb de contract geaccepteerd via de mail met een muisklik. 20minuten na het accepteren, ben ik toch op andere gedachten gekomen, en wou ik het annuleren. Vervolgens heb ik Essent gebeld en kreeg een mevrouw aan de lijn, en heb ik verteld over de aanbieding die mij is toegestuurd en dat ik het heb geaccepteerd, maar toch wil annuleren.Mevrouw heeft het nagekeken en vertelde mij dat het nog niet is afgerond, en dat ze het morgen in orde maakt voor mij, vervolgens mij een email stuurt van de annulering.
Daarna kreeg ik een email dat ze mij telefonisch niet konden bereiken en dat ik een 0900 nummer moet bellen. De meneer aan de telefoon vertelde mij dat het vreemd is en dat mijn contract morgen al ingaat. Hij snapte het ook niet. En heeft genoteerd dat ze mij binnen 2 weken terugbellen. Maar volgens de andere medewerker zou ik een bevestiging per mail krijgen van de annulering?
Hoe zit het nou?
De oplossing
Ik wil graag dat de aanbieding wordt GEANNULEERD, omdat ik 10 minuten na accepteren op andere gedachten ben gekomen, en afzie van Essent.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.