Klacht Essent: Aanpassen fout door ESSENT in contract lukt niet.

Petekind

Klantenservice onbereikbaar. Probeer voor tante van 92 al 3 mnd (!) om de fout die in haar energiecontract staat te laten herstellen (levering op nieuw adres, maar correspondentieadres heeft ESSENT op oude adres laten staan en dat bestaat niet meer). Geen post meer van ESSENT dus. Ik bel elke woensdag (vrije dag), maar kom er niet doorheen: vele doorkiesmenu’s, invoeren klannummer en dan de mededeling: het is erg druk, de wachttijd is meer dan een uur, probeer het later nog eens, de verbinding wordt nu verbroken. :)
Ook via de chat kom ik geen stap verder. Het e-mail adres dat ik van ESSENT via de chat ontvang om een klacht in te dienen is geen geldig e-mail adres!

Rond de verhuizing van mijn tante enkele maanden terug is door ESSENT ook al fout op fout gemaakt en kregen we pas contact na een melding op klachtenkompas. Het levert ongelooflijk veel stress op bij deze 92 jarige.
Maak het in orde ESSENT!

Maak contact mogelijk. Bel me terug.

Essent
    Goedemorgen,

Fijn dat we elkaar zojuist hebben gesproken, dankjewel voor je tijd! Ik heb het correspondetieadres aangepast en de bevestiging per e-mail gestuurd.

Vriendelijke groet,
    Laura I webcare Essent

Ook een klacht indienen over Essent?