Klacht Essent: Bellen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 167608
Gebruiker
Sjon
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Hoewel aangegeven niet gebeld te willen worden presteert Essent het om geregeld ons lastig te vallen met bellen. Het is te gek voor woorden dat zij zich totaal niets aan trekken van het feit dat wij niet lastig gevallen willen worden. Kan zelf wel bepalen wat voor leverancier ik wil hebben.

De oplossing

Stoppen met die telefoontjes

5 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Geachte heer Hamersma,

    Namens Essent bied ik u mijn excuses hiervoor aan. Ik heb voor u op beide oud-klantnummer het recht van verzet voor u verwerkt. De totale verwerking hiervan duurt maximaal 2 weken.

    Met vriendelijke groet,

    Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare
  2. Auteur
    Sjon
    Datum
    Dit voorstel heeft u al eerder gedaan.
    Hoe kan het dan wel weer gebeuren.
    Beloftes zijn helaas bij Essent nog geen daden.
  3. Auteur
    Sjon
    Datum
    Wat is uw reactie waard van 12 mei als vandaag weer iemand belt van Essent? Ze zijn bij Essent gewoon hartstikke doof, en verkopen alleen maar lucht.. De verwerking duurt 2 weken laat mij niet lachen, stel onbenullen daar bij Essent.
  4. Auteur
    Essent
    Datum
    Geachte heer Hamersma,
    Heel vervelend dat u weer gebeld bent. Zoals mijn collega de 12e heeft aangegeven duurt dit verwerken ervan 2 weken. Ik heb de desbetreffende afdeling gevraagd met spoed dit te verwerken. Excuses voor het ongemak.
    Tamara
    Essent klantenservice
    Webcare
  5. Auteur
    Sjon
    Datum
    Nog even en ik mag wel met een aanhangwagen langs gaan om alle excuses in op te laden. U mag de excuses houden, daar koop ik niets voor bij Essent. Echt u bent een zeer onfatsoenlijk bedrijf, met uw verkoop methodiek. Verwacht niet dat u

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sjon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen