Klacht Essent: Belterreur van Essent Callcenter

Klachtnummer
# 317275
Gebruiker
MNijhuis
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ondanks meerdere verzoeken om ons niet meer te bellen, bel-me-niet register, recht van verzet, blijven wij last houden van de telefoonterreur van Essent.

Blijkbaar snappen ze geen Nederlands bij dit callcenter... Woord NEE, betekent voor Essent: Blijven stalken!.

De oplossing

Nooit meer gebeld worden door Essent.

3 reacties

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste M. Nijhuis,

    Zojuist heb ik u gebeld maar ik kan mij voorstellen dat u een anoniem nummer momenteel niet beantwoord.

    U geeft aan dat het recht-van-verzet is geactiveerd voor u. Op dit moment was dit niet het geval. Om deze reden heb ik deze aangevraagd en zal deze binnen een maximum van 14 dagen geactiveerd zijn.

    U geeft ook aan dat u door Essent benaderd wordt. Kunt u mij vertellen in een reactie op dit bericht door welk telefoonnummer u bent benaderd? Ik wil hier graag een melding van maken bij de desbetreffende afdeling zodat dit naar de persoon doorgezet kan worden. Het is niet de bedoeling dat je het benaderen door Essent als negatief ervaart.

    Ik wil u graag namens Essent mijn oprechte excuses aanbieden ! Ik verneem graag het telefoonnummer van u.

    Met vriendelijke groet,
    Tabitha vd Dungen
    Essent webcare
  2. Auteur
    MNijhuis
    Datum
    Geachte mevrouw,

    De laatste keer zijn we gebeld door 073 200 42 46. Ook in een eerder gesprek met deze afdeling aangegeven dat wij geen interesse meer hadden in Essent. Ben zelfs door een medewerker van jullie callcenter uitgemaakt voor dom persoon, omdat ik niet wilde ingaan op jullie aanbieding. Sindsdien willen we helemaal niets meer met jullie arrogante asociale stalkende medewerkers van doen hebben. Bij deze hoop ik nu echt van jullie af te zijn.
  3. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste M. Nijhuis,

    Hierbij wil ik bevestigen dat de desbetreffende sales collega's zijn aangesproken en zult u niet meer door hen benaderd worden. Ik wil mijn oprechte excuses maken voor de frustratie die dit met zich mee heeft gebracht - het is nooit onze bedoeling geweest u zo tegen te zitten.
    Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, dan hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Job
    Webcare Essent

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen