Opgelost door Essent: Binnen gehaald onder valse voorwendselen

sad Opgelost
Susan

Ik heb heel kort energie ontvangen van een andere leverancier, zij boden mij een cadeaukaart t.w.v. 175,- van de mediamarkt aan, dat kwam op dat moment heel goed uit. Kort daarna werd ik benaderd door Essent om terug te komen. Dit wou ik wel want ik was al 10 jaar bij Essent en dat beviel altijd prima. Expliciet heb ik 2 x gevraagd of zij dan ook het welkomstcadeau vergoeden want deze zou ik terug moeten betalen bij de oude leverancier. 2x werd mij heel duidelijk verteld dat hun dit gingen oplossen. Van 1 gesprek is een bandopname gemaakt maar deze stopt halverwege wat ik heel vreemd vind. Nu laat Essent mij dus weten dat ze dit niet gaan vergoeden en dat ik die gesprekken heb gevoerd met een externe partij. Dit is nu zo'n principe kwestie geworden niet eens zo zeer om die 175,- . NOOIT gedoe gehad met Essent maar dit vind ik zo oneerlijk, alsof ik dit verhaal uit mijn duim zuig.

Doen wat ze mij aan de telefoon beloofd hebben. Ik snap dat ik zelf de kleine lettertjes had door moeten lezen maar ik ben met goed vertrouwen weer overgestapt naar Essent en ik ben zo duidelijk geweest in mijn vraag.

Essent
    Beste mevrouw ter Mors,

Zojuist heb ik u telefonisch kunnen spreken. Ontzettend bedankt daarvoor!

Zoals afgesproken heb ik het proces in werking gezet. We gaan de aanmelding voor u terug draaien en er is een klacht ingediend betreft de werving. Over 2 weken zult u een bevestiging van dit alles ontvangen en is het proces voltooid.

Nogmaals mijn excuses dat het op deze manier is gegaan.

Sharona
    Essent Webcare

Susan
Alles terugdraaien dus terug gaan naar mijn vorige leverancier.

Ook een klacht indienen over Essent?