Opgelost door Essent: Binnen gehaald onder valse voorwendselen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 373602
Gebruiker
Susan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb heel kort energie ontvangen van een andere leverancier, zij boden mij een cadeaukaart t.w.v. 175,- van de mediamarkt aan, dat kwam op dat moment heel goed uit. Kort daarna werd ik benaderd door Essent om terug te komen. Dit wou ik wel want ik was al 10 jaar bij Essent en dat beviel altijd prima. Expliciet heb ik 2 x gevraagd of zij dan ook het welkomstcadeau vergoeden want deze zou ik terug moeten betalen bij de oude leverancier. 2x werd mij heel duidelijk verteld dat hun dit gingen oplossen. Van 1 gesprek is een bandopname gemaakt maar deze stopt halverwege wat ik heel vreemd vind. Nu laat Essent mij dus weten dat ze dit niet gaan vergoeden en dat ik die gesprekken heb gevoerd met een externe partij. Dit is nu zo'n principe kwestie geworden niet eens zo zeer om die 175,- . NOOIT gedoe gehad met Essent maar dit vind ik zo oneerlijk, alsof ik dit verhaal uit mijn duim zuig.

De oplossing

Doen wat ze mij aan de telefoon beloofd hebben. Ik snap dat ik zelf de kleine lettertjes had door moeten lezen maar ik ben met goed vertrouwen weer overgestapt naar Essent en ik ben zo duidelijk geweest in mijn vraag.

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw ter Mors,

    Zojuist heb ik u telefonisch kunnen spreken. Ontzettend bedankt daarvoor!

    Zoals afgesproken heb ik het proces in werking gezet. We gaan de aanmelding voor u terug draaien en er is een klacht ingediend betreft de werving. Over 2 weken zult u een bevestiging van dit alles ontvangen en is het proces voltooid.

    Nogmaals mijn excuses dat het op deze manier is gegaan.

    Met vriendelijke groet,

    Sharona
    Essent Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Susan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles terugdraaien dus terug gaan naar mijn vorige leverancier.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen