Klacht Essent: Contract Essent via Deal direct geen beloofde 100 euro welkomskorting ontvangen

Germavoois

Via dealdirect een contract voor 1 jaar bij Essent afgesloten. Hier zat 100 euro welkomskorting bij. Deze zou 9 weken na aansluitdatum met een uitloop naar 11 weken op je rekening gestort worden. 16 januari 2016 aangesloten bij Essent. Tot op heden niks ontvangen. Deal direct is niet te bereiken. Reageert niet op het ingevulde contactformulier. Is ook geen telefoonnummer te vinden. Op 19 april jl contact met Essent gehad. Die zijn hier niet verantwoordelijk voor. Ik moet bij deal direct zijn! Deze zijn niet te bereiken en reageren niet. Essent sluit een overeenkomst met Deal direct om zo op een misleidende manier klanten binnen te halen. De medewerkster van Essent heeft na lang zoeken een telefoonnummer gevonden van Deal direct. Wat blijkt het is een nummer van Energiedirect de dochteronderneming van essent! Ik wil dat Essent zorgt dat ik mijn beloofde 100 euro z.s.m. op mijn rekening krijg. Ik voel me misleid.

Mijn 100 euro op mijn rekening z.s.m.

Essent
    Geachte mevrouw Voois,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb u al net snel gesproken. U kunt het bedrag van 100 euro binnen 1 a 2 weken verwachten op het rekeningnummer dat eindigt op 5232. Namens Essent wil ik u mijn excuses aanbieden voor de vertraging hierin.

Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?