Klacht Essent: Dubbele factuur voor opzegvergoeding

Klachtnummer
# 360232
Gebruiker
Ladydelicieux
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een dubbele opzegvergoeding factuur gekregen terwijl ik er al een had voldaan. De energieleverancier zou beweren dat ik contractbreuk heb gepleegd, maar de nieuwe bewoner heeft een andere leverancier gekozen en ik heb het op tijd ook stop gezegd. Ook is de bedrag relatief hoger dan bepaald is door de consumentenbond.

De oplossing

Dat dit recht gezet word en dat ik niet een dubbele opzegvergoeding moet betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ladydelicieux,

    Ik begrijp dat je met de opzegging van de overeenkomst een boete hebt gekregen. Met de gegevens die je mee stuurt, kan ik geen gegevens vinden. Kan het zijn dat je een zakelijke overeenkomst bij ons had? Die boetes zijn hoger dan particuliere boetes namelijk.

    Gaat het inderdaad om een zakelijke overeenkomst? Dan wil ik je graag vragen om contact op te nemen met onze zakelijke afdeling, via 0900 1466. Mocht het toch om een particuliere overeenkomst gaan, dan wil ik je graag vragen om via 0900 1550 contact op te nemen, met de benoemde gegevens krijg ik namelijk niets gevonden en kan het daarom niet verder nakijken voor je helaas.

    Ik vertrouw erop dat mijn collega's je goed verder helpen met deze klacht.

    Met vriendelijke groet,

    Webcare Essent

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen