Klacht Essent: E-thermostaat geen gehoor Essent in tegemoetkoming

Maartjevdw75

E-thermostaat werkt niet meer. Essent stopt met app en weigerd een tegemoet te komen als je geen stroom afneemt terwijl dit niet noodzakelijk was voor de aanschaf van het apparaat.

Tegemoetkoming voor klanten die het apparaat los hebben aangeschaft maar geen stroom afnemen bij Essent.

Essent
    Beste Maartjevdw75,

Ik begrijp dat het jammer is dat wij stoppen met de ondersteuning van de e-thermostaat. We verkopen de e-thermostaat al een tijdje niet meer. Wij willen onze klanten helpen om het leven thuis duurzamer en gemakkelijker maken. De thermostaten die wij nu aanbieden, Honeywell en Nest, zijn verder doorontwikkeld en bieden meer voordelen dan de e-thermostaat. We hebben daarom eind 2018 besloten om te stoppen met de ondersteuning op de e-thermostaat. Mijn excuses voor het ongemak.

We hebben echter wel aanbiedingen om klant te worden waarbij je kan kiezen voor een Honeywell of Nest thermostaat. Deze kun je op onze website vinden.

Ron
    Essent

Ook een klacht indienen over Essent?