Essent is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door Essent: E-thermostaat
Details
De klacht
Omdat ik op mijn zelf ging heb ik via essent een abonnement genomen met volgens de website bijbehorend gratis e-thermostaat (Is een print screen van)Alleen echter na afsluiten en nogmaals gebeld te hebben voor de actie code van de e-thermostaat kwam hij toch eindelijk alleen kwam hij toen tot de ontdekking dat ik 50 euro kosten dat is in onze ogen niet gratis.
Dus nam ik contact op met essent om het verhaal uit te leggen echter gaven zei aan niks te kunnen betekenen en beroepte hun op het door mijn zoon gesloten contract.
Na ook naar hun de printscreen gestuurt te hebben was de melding Gratis meteen weg.
De oplossing
Vergoeding van 50 euroBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.