Opgelost door Essent: E-thermostaat

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 51749
Gebruiker
_-_Robin_-_
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Omdat ik op mijn zelf ging heb ik via essent een abonnement genomen met volgens de website bijbehorend gratis e-thermostaat (Is een print screen van)
Alleen echter na afsluiten en nogmaals gebeld te hebben voor de actie code van de e-thermostaat kwam hij toch eindelijk alleen kwam hij toen tot de ontdekking dat ik 50 euro kosten dat is in onze ogen niet gratis.
Dus nam ik contact op met essent om het verhaal uit te leggen echter gaven zei aan niks te kunnen betekenen en beroepte hun op het door mijn zoon gesloten contract.
Na ook naar hun de printscreen gestuurt te hebben was de melding Gratis meteen weg.

De oplossing

Vergoeding van 50 euro

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Essent is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    _-_Robin_-_
    Datum
    Inmiddels heb ik deze mail ontvangen:Geachte heer ....,In uw bericht van 26 februari 2014 geeft u aan dat u het onterecht vind dat u alsnog 49 euro moet betalen voor een E-thermostaat. Graag geef ik u in deze e-mail een reactie.Wij hebben besloten om 49 euro naar u over te maken. Het bedrag zal binnen drie tot vijf werkdagen zichtbaar zijn op uw bankrekening nummer ****Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
  2. Auteur
    _-_Robin_-_
    Datum
    Probleem is naar wens opgelost

Uiteindelijke oplossing

Auteur
_-_Robin_-_
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen