Opgelost door Essent: E-thermostaat

_-_Robin_-_

Omdat ik op mijn zelf ging heb ik via essent een abonnement genomen met volgens de website bijbehorend gratis e-thermostaat (Is een print screen van)
Alleen echter na afsluiten en nogmaals gebeld te hebben voor de actie code van de e-thermostaat kwam hij toch eindelijk alleen kwam hij toen tot de ontdekking dat ik 50 euro kosten dat is in onze ogen niet gratis.
Dus nam ik contact op met essent om het verhaal uit te leggen echter gaven zei aan niks te kunnen betekenen en beroepte hun op het door mijn zoon gesloten contract.
Na ook naar hun de printscreen gestuurt te hebben was de melding Gratis meteen weg.

Vergoeding van 50 euro

Essent is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

_-_Robin_-_
    Inmiddels heb ik deze mail ontvangen:Geachte heer ....,In uw bericht van 26 februari 2014 geeft u aan dat u het onterecht vind dat u alsnog 49 euro moet betalen voor een E-thermostaat. Graag geef ik u in deze e-mail een reactie.Wij hebben besloten om 49 euro naar u over te maken. Het bedrag zal binnen drie tot vijf werkdagen zichtbaar zijn op uw bankrekening nummer ****Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    _-_Robin_-_
    Probleem is naar wens opgelost

_-_Robin_-_

Ook een klacht indienen over Essent?