Klacht Essent: Een verkoopster aan de deur gehad zonder enige kennis van zaken met als gevolg een opzegboete a €250

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 369714
Gebruiker
MK85
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Misleiding ten top

De oplossing

De boete moet geschrapt worden

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hoi MK85,

    Excuses dat het niet naar tevredenheid is verlopen... Ik zie dat je al wel via Facebook contact hebt opgenomen hierover, zullen we ervoor zorgen dat we via één kanaal contact met elkaar blijven onderhouden? Je kan ons anders ook een e-mail sturen via webcare@essent.nl. ;)

    Groetjes Nabila,
    Webcare Essent

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MK85
Datum
Uiteindelijke oplossing
De aangeboden oplossing is dat ik pech heb en gewoon moet betalen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen