Klacht Essent: Eindafrekening

Klachtnummer
# 107814
Gebruiker
Rijswijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb een jaarafrekening en eindafrekening ontvangen.Beide worden niet uitbetaald ,essent kan niet specificatie geven van nieuwe "afrekening".

De oplossing

Specificatie van nieuw bedrag!

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Beste mevrouw Rijswijk.We hebben u op 1 mei een uitgebreide mail gestuurd hoe een en ander met elkaar verrekend is. De jaarafrekening-, eindafrekening en voorschot van de maand mei.
    Ik heb u vandaag nog even gebeld om te vragen of alles nu duidelijk is en gelukkig is dat het geval.
    Mochten er nog vragen zijn mag u altijd weer contact met ons opnemen uiteraard.Met vriendelijk groet,
    Jeanne
    Webcare Essent.

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen