Klacht Essent: Essent betaald de energiecompensatie niet op tijd uit door 'interne' fout

Klachtnummer
# 639128
Gebruiker
R. Dekker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Essent zou rond 23 december de energie compensatie (€190) van de overheid uitbetalen. Dit is niet gebeurd. Ik heb zojuist gebeld. (Dit keer kreeg ik wél een medewerker aan de lijn). Mij werd door de mewerker gezegd dat er interne fout is gemaakt (waarschijnlijk).
Gevolg is dat ik nu problemen heb met andere betalingen.
Wanneer Essent bedragen moet verrekenen zijn ze heel snel en wanneer je te laat bent met een betaling dan rekenen ze gelijk €40 incassokosten.
En Essent komt ermee weg... 😠

Gewenste oplossing

Directe betaling van de energiecompensatie van de overheid

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik zie dat er gisteren telefonisch contact is geweest en dat we de uitbetaling klaargezet hebben. Het bedrag zal deze week nog op de rekening staan.

    Vriendelijke groet,
    Laura I webcare Essent

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen