Klacht Essent: Essent betaald welkomstpremie niet.

Klachtnummer
# 34702
Gebruiker
Dollemina
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Sinds 4 mei 2013 ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier:Essent. Ik zou binnen 8 weken de welkomstpremie a €100 uitbetaald krijgen. Die betaling zou van ikstapover.nu moeten komen. Ik heb inmiddels diverse keren gebeld met zowel ikstapover.nu als Essent. Ook heb ik het formulier op de site van ikstapover ingevuld. Iedere keer wordt mij beloofd dat het geld wordt overgemaakt, of dat ik nog een reactie krijg. Vandaag maar weer eens gebeld met Essent. Er werd me gezegd dat ze onmiddelijk met ikstapover.nu contact zouden opnemen en Essent zou me binnen een uur terugbellen. Dat is niet gebeurd. Ik heb mijn vertrouwen in Essent verloren...

Gewenste oplossing

Ik wil onmiddelijk mijn welkomstpremie a €100.
Anders zie ik mij genoodzaakt om Essent de rug toe te keren...

1 reactie

  1. Auteur
    Essent
    Datum
    Geachte S Chatrer,Zojuist heb ik vernomen van onze partner ikstapover.nu dat er vanochtend contact is geweest omtrent uw welkomstgeschenk. Zoals telefonisch besproken staat dit bedrag binnen enkele dagen op uw rekening.Met vriendelijke groet,Hermine
    Klantenservice Essent

Ook een klacht indienen over Essent?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen