Klacht Essent: essent dreigt afsluiting gas/licht bij alleenstaande moeder! help!

hulpnodig

Mijn echtgenoot heeft ons plotseling verlaten en mij achter gelaten met kind. Ik weet niet waar hij is, hij zoekt ook geen contact. Laat mij achter met schulden die op mij verhaald worden omdat ik zijn vrouw ben en hij niet te vinden is. Ik heb een achterstand bij essent opgelopen van drie maanden..3 termijnen van 61 euro. Met administratiekosten een totaal van 304 euro. Nu heb ik een brief binnen dan ik afgesloten wordt! Om afsluiting te voorkomen moet ik 904 (600 euro borg) betalen. Ik wilde mijn situatie uitleggen een regeling treffen maar er werd niet naar me geluisterd. Ze blijven bij hun standpunt..904 euro of afsluiting! op mijn vraag of de borg lager mocht zijn aangezien mijn voorschot ook laag is...wilde ze niet eens antwoord geven. De borg staat niet in verhouding tot het gevraagde voorschot. Waarom zo onmenselijk? Ik ben jarenlang een trouwe klant geweest. Ik heb hier niet voor gekozen..van de een op de andere dag een alleenstaande moeder met schulden. Zo teleurgesteld!

Ik zou graag willen dat er rekening gehouden wordt met mijn persoonlijke situatie en de een ander vorm van zekerheidsstelling geregeld wordt. Ik heb inmiddels mijn achterstand weggewerkt . ik probeer alles weer op een rijtje te krijgen. Essent laat je alsjeblieft van je menselijke kant zien en kom je trouwe klant tegemoet.

Essent
    Geachte mevrouw Regab,Ik begrijp dat de situatie erg vervelend is. Echter kan ik niet anders dan hetzelfde antwoord te geven dat mijn collega’s verteld hebben in de telefoongesprekken met u van 30 en 31 juli 2014.
    De achterstand heeft u inmiddels voldaan. Om weer aangemeld te worden bij Essent dient ook de waarborgsom voldaan te worden.Met vriendelijke groet,Angelique
    Essent Klantenservice
    Webcare

Ook een klacht indienen over Essent?